Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Lördagen den 12 December
Follow duvetinte


Igår så var jag jävligt osäker på om jag skulle ut o festa, men jag tänkte, vad har jag o förlora på? Jag måste njuta till max och festa som aldrig förr igen..

Men dagen började med att jag tog en fika med min sötnos Tegel. Efter ett jobbigt bråk mellan oss så har vi löst allt och hittat tillbax till varandra, vilket jag är jävligt skönt!

Eftersom det också hände massa annat s kunde vi inte vara så mycket med varandra, men den lilla stunden var väldigt trevligt!


Men på kvällen träffade jag upp Deniz och Tara för att ta oss till Sturekompaniet. Det första Deniz gjorde var att ge mig all hennes dricka som hon hade kvar för att vi skulle dricka upp det snabbt och gå till klubben. En återställare för mig. Tara hade med sig en riktigt trevlig och rolig kille som bjöd oss på dricka där inne på kompaniet.
Det var för mycket folk och vi drog vidare till Berns.

Deniz flörta till sig gratis inträde, medans vi andra var tvugna och betala. Jag har film från denna kväll som också kommer upp senare på kvällen.

Där inne blev det mer dricka för min del och jag var helt LOSSTT!
vi träffa på S-bäjbe, K-one och Adam Tensta, Sa hej dansa lite där och sen gick jag..
Träffa dom två killarna jag träffade i fredags och hängde med dom hela kvällen.

Men jag tror att jag snackade med allt o alla, tog det jag ville ha och gjorde allt jag ville göra!!!
Skönt och kunna flippa som jag gjorde denna helg!
RIKTIGT skönt och kunna va som jag var förut!! wohooww..

Här kommer sexiga bilder från igår!

Kommentarer
Postat av: syren

En trevlig kväll ser det ut att vara om man ser på bilderna.

2009-12-13 @ 19:29:36
URL: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: