Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

GOTT NYTT ÅRRRRR!!!
Follow duvetinte



Nu drar jag och träffar Deniz för att dra hem till hennes tjejkompis!
Först blir det Middag och sen blir det utgång, vart vi ska är inte bestämt, men någonstans blir det!

Vill önskar er alla ett gott nytt år, bloggen kommer uppdateras under kvällen för er människor som fortsätter läsa!

Jag hoppas ni får en underbar kväll och önskar er alla den bästa kvällen och ett bra avslut på 2009!!

Kommentarer
Postat av: Bögjävel

Hej! Hur är det? :) Just nu gör jag en marknadsföring/undersökning av min blogg angående kategorier jag ska blogga om och det ni vill läsa i min blogg! Det skulle vara jättesnällt om du gick in på min blogg, kollade i min meny och bläddra ner och rösta! Om du anser att detta är spam/reklam så ber jag om ursäkt och får önska dig ett Gott nytt år :)

2009-12-31 @ 17:50:03
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Victoria ♥

gott nytt åår:D

2010-01-01 @ 13:57:46
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: