Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - Vintermode
Follow duvetinte

Zup allihopa!!
Va gör ni??

Rätt lugn/tråkig start på måndagen med en kraftig vinterkyla, fan va riktig tnära på ta fram mina tims på riktigt fan...
Asså de e ju mysigt om man har allt man behöve rhemma, käk tjej och allt de där då e de fett nice och mysigt,annars rätt dysterts och deppigt!!
Snart kommer rmin barndomsvän/bror/den närmaste personen som jag har i mitt liv hem, alltså arjan, fan vi går snart 13-14 år tillbaka, de e så sjukt hur tiden går!!

Han fick mig att börja rappa speciellt efter då han gjord elåtar som gatubråk och poesi och Spräng regeringen som han gjord eme ken som fick en ganska stor plats i median hehe....
Nä har saknat han som fan för han bor just nu i jönköping och pluggar marknadsekonomi, så jag är fett stolt över han...
Vi snackade tidigare ida och kom fram till att de va ett år sen precis vi bodde i spanien och pluggade,känns verkligen som igår hehe......

Efter jobbet så har jag inte pallat göra så mycke, bara ringt lite samtal för att boka in en dag för videon och sen måste jag förbi studion och hämta låten med viktoria och en massa annat....
De nu stressen börjar, måste försöka hinna med allt jag ska göra,undrar ifall jag borde önska mig en almenacka i julklapp eller näää fuck it.....

Är ganska seg just nu,ska försöka skriva klart låten som jag ska göra med producenten pablopaz, de absolut sista spåret på skivan eller extra spåret, sen ska jag ringa keione imorn för att kolla vilken dag den här veckan vi kan sätta oss ner och börja mixa skivan!!

Nu tänkte ja bara layback och lyssna på andreas grega. tycke rni borde checka in hans myspace,(myspace.com/andreasgrega) d eligger riktigt feta låtar där,till min överaskning så fick jag reda på att vi vart grannar n gång i tiden utan att jag själv kom ihåg de men all kärlek och lycka till hans framgångar!!
Han gör riktigt feta låtar.....

Kartellen har nu släppt sitt nya mixtape men ja har inte hunnit lyssna igenom den ordentligt, tänkte göra de ikväll så kan jag berätta mer om den imorn om hur bra den e osv...
Dem är både hatade och älskade men jag tycker själv att de soft att de finns en sån grupp i hiphopgamet, nice med variationer och speciellt med folk som har nåt att säga.....


Kvällens låt

Andreas grega - Världen är elak



Du tror att du vet men du vet inte

finess
Kommentarer
Postat av: letti

=)

2009-12-15 @ 00:45:18
URL: http://letti.blogg.se/
Postat av: Ness

finess låt när han skulle rappa kommer inte ihåg va de va :p

han vabäst!

2009-12-15 @ 00:57:10
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

TUmmen upp för låten!!

2009-12-15 @ 01:02:08
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: fatte

Vill du vara Veckans blogg?, skriv då i min blogg om dig själv och dina intressen. Jag väljer ut 5-10 av dem som är bäst på att blogga =), tävlingen avslutas den 18 december.. Passa på !!!

2009-12-15 @ 01:19:08
URL: http://fattuush.blogg.se/
Postat av: Sofie

härligt att höra :)

2009-12-15 @ 06:50:25
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: aw - gotlandstöis

härglit! detär bra med mig också

2009-12-15 @ 07:13:53
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: