Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - Still workin hard
Follow duvetinte

 

 


Zup!!

Hur mår ni ute i snön??


Fan ida tog jag på mig mina tims,va fett jobbigt att gå dne lilla biten fårn busshållsplatsen tilll jobbet ida, men samtidigt som de e jobbigt så är de rätt mysigt!!


Har precis käkat,och håller nu på att gå igenom lite beats, har en låt med pato som jag ska göra, en låt med min boy trofast och så håller jag på samla på beats till nytt material inför nästa skiva!!

På torsdag så komme rjag att uppträda med patopooh på the voice christmas part Cafeoprah, om ni går in på deras sida så kan ni skriva in er på gästlistan för att komma in gratis innan tolv, de kommer bli rätt fett, jag är verkligen hype på de och självklart så har jag me mig melika som kommer film/foto händelsen....


Allt går framåt som de ska i livet,och julafton närmar sig mer och mer, men fuck it fokusen är på musiken just nu, nästa år så kommer de hända en del grejer u feel me??
Imorn är de kingsizerealeseparty kommer dra förbi dit med melika men komme rinte vara d'r allt för länge men ta en titt förbi de hela och plocka hem tidningen""

Idag är de basketträning,fan har fått psykos börjar köra amrhämningar och sittupps och måket är att kra tre pass om dagen,nyårslöftet är att haffa körkortet och va i fullform hehe....
Funtar att åka pulka inatt med gumman och en vän till, får se hur de blir men vi hörs snart igen im out.....


Du tror att du vet men du vet inte

Finess

Dagens låt

Juelz santa feat chris brown-back to my crib





Han är en utav mina favorit rappare och längtar fett tills han album kommer ut, tror att d ekommee va feta grejer men har pumpat dne här låten fett!!



Ps Glöm inte att rösta på Patopooh, Mohammed ali och Json för Grammisgalan aiight!!
Kommentarer
Postat av: jenny

Hur många svenska artister har du intervjuat hittills? :)

2009-12-15 @ 22:48:26
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
Postat av: jenny

ojdå, bra jobbat! haha

2009-12-15 @ 23:10:51
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jaha okej ^^

2009-12-16 @ 08:45:55
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHAHAH det var väl ett år sen tror jag?! :P Kul att se att jag lever? Vad skulle jag annars göra? :P HAHA joo det är fint här. Fullt upp med plugg och annat shit. Sj då? Vad gör du nuförtin?

2009-12-16 @ 12:52:21
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: