Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - Back on my grizzy
Follow duvetinte

 

 



tjena tjena!!

Va händer??

Vart rätt mycke den här veckan med, har hunnit göra klart alla låtar till skivan, i Tisdags så träffade jag upp karim och Yaiya för att göra klart två feta låtar till skivan...En massa kärlek till er båda, fan nu är de snart min tur  att göra den här förbannade grejen:!!

Sen har jag bara knegat vid sidan av,och melika har varit på mig att fixa en massa runtomkring skivan och sen så har vi fått i ett litet inhopp utav en tjej som kommer hjälpa oss med promotion osv så det är riktigt fet!!
Lite skum vecka oxå, snackade med en gammal men väldigt nära barndoms kompis för några dar sen, vi hade glidit isär för att ja vart lite envis och inte tagit upp löurn när hon har ringt men nu har vi löst allt mellan oss och d eknns rätt cool!!

Sen addade en annan gammal vän my på Fb kändes rätt skumt för vi har itne pratat på ett år men fuck it fb är fb alla främlingar kan adda alla så why not!!

Innan jag fortsätter så måste jag ge en stor shoutout till Simone emmanuel aka paragon för att han kom förbi studion och la versen som va den sista låten på skiva eller nästssista, mannen tack så mycke!!
Diggat den där killen sen wayback från typ 13års ålderns då jag köpte en singel med han och melinda wrede på:)

Igår så fick en riktigt nice beat utav pablopaz alltså Patopoohs lille bror, den va så feeet och passar in med konceptet med skivan så mycke att jag var tvungen att ha den så de blir ett extra spår, mord kan jag säga verkligen mord för vi skriver historia!!


Yeah de va tanken att de skulle bli en utgång igår kväll typ berns eller nåt men slutade upp på ett cafe med gumman och två vänner till, sedan så däckade jag hemma hos henne!!
Hade match ida som ställdes in för ingen dök upp men vi körde en vanlig träning istället!!
Känns som att de full fart hela tiden nu, tjej,basket, mina knattar och musiken sen jobbet!!
Vem grindar som jag tell me please??

Allt känns bra just nu, längtar till skivan släpps hur mycke jag än snackar om den så längtar jag fett, de blir en klassiker för mig själv utan tvekan u feel me!!

är med i en tävling oxå på Mybestfriend is mygrind så se till att sprida runt den här länken aiiight
http://www.youtube.com/watch?v=5eRqtsWRhPs

Säger som Medina, tror de blir haffla ikväll så de blir bara ettinlägg från mig och jag vet jag måste verkligen förbättra mig som sagt am wokring harder then u think!!

Lämnar er med en låt som vanligt
Paragon med låten avisst!!

Riktigt hype shiiiet!!





Du tror att du vet men du vet inte

Finess
Kommentarer
Postat av: mohamed

snygg blogg ! ;)

2009-12-12 @ 21:10:12
URL: http://mohamedtouzari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: