Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - And the beat goes on‏
Follow duvetinte

 

 

Zup Sverige!!

Va händer!!

Själv så softar jag bara, ska dra till jobbet snart!!
Känns som att tiden bara flyger iväg och strax ere julafton asså fan va sjukt….
Kommer bli skönt att få käka en massa mat, träffa familjen som man oftast inte hinner träffa, sen dyker gamla vänner upp, de blir liksom ett pause från allt i sitt liv, och de här e nog den bästa tiden att bara umgås och softa


Måste se till att bli lite bätte på att höra av mig till folk som verkligen vart där för mig, känns som att de händer så mycket kring musiken och mitt liv, för de e så mycke som ska göras känns de som hela tiden men tackar gud för Melika och all hjälp jag får utav henne!!
Väldigt många tankar går runt just nu speciellt om framtiden och vilka val man bör göra så snart som möjligt men men,,,,

Nu gällande musik så har Kid cudis skiva gått i högvarv här hemma och i ipoden, de e verkligen vintermusik och favoritspåret är Soundtrack to my life och cudizone, lyssna på dem, kanske blir era favoriter också heheh….
Helgen har varit rätt nice, fikade fredags som jag tidigare sa men igår blev de utgång och jag kan säga att jag blev rättpackad hehe… Absolut vodka mer som absolut borta,, nää de va soft drog ut med en gammal barndomsvän och skakade om stockholms gator!! Tack så mycke för en nice kväll micke….

Aight innan jag går vidare så tycke rjag att ni borde checka facebook och Rösta på mohammed ali, Patopooh ,J-son för att ta hem priser i år för grammisgalan allihopa!!

Hjälp till och supporta svenskhiphop så de får en ännu störreplats nästa år!!
Skivan är klar nu, blev ett extra spår bara som jag bara är tvungen att ta med för beatet e så nice, titelt kommer heta skriver historia för det är nåt jag tänker göra u feel me!!

Men som sagt vi jobbare vidare och pushar skiten framåt,2010 blir mitt år tro mig!!
Föresten har pumpat Labyrints mixtape rätt mycket, råder er att ladda ner de och göra desamma ni kommer inte bli besvikna!!
Yeah allihopa vi hörs lite senare…

Du tror att du vet men du vet inte

Finess


Kid cudi-Sound track to my life


Först raden från låten

I got 99 problems and they all Bitches
Wish i was jiggaman carefree living
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: