Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En trevlig kväll
Follow duvetinte

Jag kan börja berätta att igår var det en riktigt trevlig kväll, synd bara att jag oroa mig för att komma upp på morgonen, annars skulle jag ha vart kvar och festat med alla andra!

Jag är riktigt Stolt över att ha denna chans och jobba med Finess eftersom han är en otroligt bra artist, men bara lite lat, men det är vi alla!
Men jag är riktigt glad över att ha han som min "artist" och att vara med och hjälpa hionom med allt!

Träffade dj 2MUCH igår, vilket va riktigt kul, hade verkligen saknat denna pojke, vi hade så kul i V-ås och nu har man värken hört eller sett honom!
Men jag tror att ni kommer se mycket av honom i Februari här i bloggen!


Mitt projekt går skit bra, måste bara ringa Thierry för att prata lite närmare om mina ider kring bloggen och J-son!!
Måste bara vänta på att få beat av mina boyz som ska skicka till mig nu i helgen, fast en av dom har fått mer tid på sig eftersom det hänt lite små saker.

Men jag ser fram emot denna projekt och min nya design, jag funderar på att ha en releasfest och köra något galet inför detta!
Men vi får se först hur planerna med Finess blir!



Tro mig, jag fick bevittna saker som jag aldrig sett förr, som tex Finess batla mot en annan kille, då menar jag inte att Rappa, utan att han batla genom att DANSA. Kan ni förstå det där? dansa?
aaa, men det gick ju inte bra, asså Finess är jävligt grym, men den där killen han körde mot var också riktigt grym!

Men jag lägger på resterande bilder senare idag, får inte glömma filmerna heller

Kommentarer
Postat av: Arre

Det var hans brorsa Pius som han battlade mot. Det blev ju inte riktigt nån battle, Pius döööödade! :) Jag hoppas verkligen Jaouli läser detta haha

2009-12-18 @ 18:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: