Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En kväll man aldrig glömmer!!
Follow duvetinte

Jag kommer inte skriva allt som hände där igår kväll på berns!

Allt var spontant och ALLT finns på film & Bilder!

Nu har jag gjort skandal!!!!






Utanför bloggen har jag ett privatliv!! och nu tänkte jag dela med mig av mitt privatliv!
Så här kan det gå till när jag inte orkar leka "fin" ! Men fan vad vi hade kul, bortsett att jag vart överdrivet full!! Men INGEN kan bevisa att jag spydde oavsett om folk filmade! eftersom ingen såg. HAHAHA spelar ingen roll vad Frida och Deniz säger för Frida kan ha trapat någon annan stans! HAHAHAHHA



Jag fick denna film skickad till mig av en bekant som filmade mig! Man kan se lite skilnad när jag försöker leka nykter och när jag är mig själv och full!


Kommentarer
Postat av: B.

HA HA HA

Ni är föööör mkt, mina öron alltså!! HA HA HA

Skön e du, nästa gång Örebro BAAAAAAM!

2009-12-20 @ 21:43:01
URL: http://walkitout.blogg.se/
Postat av: Raghid

hahahhaha tufetintee, assså duu e bäääääääääääääääääääst

2009-12-20 @ 23:59:08
URL: http://raggee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: