Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Broshan & 2 Världar - Hollywood
Follow duvetinte




01. Broshan & 2 Världar - Igår till idag
02. Broshan & 2 Världar - Kommer in
03. Broshan & 2 Världar - Sista Biran
04. Broshan & 2 Världar - Var är du
05. Broshan & 2 Världar - Hollywood Look
06. Broshan & 2 Världar - Ingen som förr
07. Broshan & 2 Världar - Hey DJ (med Parham P, Mitch-L & Nicole)
08. Broshan & 2 Världar - Fånga dagen
09. Broshan & 2 Världar - Shorty
10. Broshan & 2 Världar - D va minnen
11. Broshan & 2 Världar - D va minnen remix



Min åsikt:
Jag vet inte vad jag ska skriva om dessa grabbar, inte direkt min stil av musik, men fom första meningarna dom säger i låt nr 1 stämmer jävligt bra!
Men det jag måste tyvärr göra är att såga bruden som är med i dessa låtar. Jag tycker om beatet i låt nr 4 och lite av texterna, men denna tjej måste jag lägga en diss mot, sorry, jag är en ärlig människa och jag tycker inte att man ska sjunga om man inte har en fin röst, Ta inte detta personligt.
Men det som störde mig som mest är tjejen som är med, annars så tycker jag att ni ska ladda ner mixtapet, det är ju endå gratis!!! Låt nr 10 var helt okey, men ladda ner och säg gärna vad ni tycker om dessa killar.


FÖR ATT LADDA NER MIXTAPE, KLICKA IN HÄR
Kommentarer
Postat av: Tomsongbg

haha dom e katastrof för svensk hiphop ta bort skiten

2009-12-27 @ 14:04:16
Postat av: ShadyBoy

Marshall Mathers <3

2010-08-20 @ 23:01:38
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: