Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Projekt del 1 avslöjas!
Follow duvetinte



Som ni alla vet så håller jag och Bianca på med ett hemligt projekt som vi inte har gått ut med.
Jag älskar copycats, men vi måste först komma ut med det så alla kan härma oss efter det!

Men imorrn ska vi starta hela projektet!
Först ska vi ta en shopping runda i stan för att köpa oss nya kläder.. Nu har ju lönen kommit och man måste unna sig en del.. eller vad säger ni??

Så vad är detta projekt??
Jo , vi kan avslöja lite av vad som kommer att hända imorrn..
Imorrn ska vi spela in en musikvideo..
Vems?
det håls hemligt, men det jag kan berätta är att det kommer få er att skratta som aldrig förr..
Den kommer komma ut i veckan om vi får ihop allt imorrn, vilket jag inte tror eftersom vi behöver vissa föremål som tex, leksakspistoler, rånaluver, en lekpark och andra trevliga föremål..
haha.. ni undrar säkert vad fan det är vi ska göra?

Mer en det avslöjar jag inte!

Vill ni veta så får ni leta upp oss någonstans i stan där vi kommer att spela in allt...
Kommentarer
Postat av: salle

Fan va mysigt då! :)

2009-08-28 @ 20:51:53
Postat av: Laila

hehe, du är söt :)

2009-08-28 @ 21:03:05
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Kisha

Hej Melika! Du är verkligen en tuff tjej, gillar dig stort. Jag undrar varför er förra Chori Chori gruppen är splittrad, vilka ska ingå i den nya gruppen? Jag tänkte börja nu i höst:) KRAM!!!

2009-08-28 @ 21:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: