Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Nya äventyr + Dagens shiit outfit
Follow duvetinte


Skönt och vakna upp tidigt idag, men imorrn måste jag vakna mycket tidigare en vad jag vakna idag.

Nu ska jag iväg ohc träffa mitt "barn". Ni vet väll att jag är kontaktperson?
aa men nu ska jag iväg och träffa honom plus han lärare.
Han börjar i en ny skola och dom i skolan vill att jag ska va med dom första dagarna..

Nästa vecka börjar jag själv skolan. Jag längtar som fan eftersom de e då jag insett att jag har nått mitt mål!

Juste, igår va jag på möte med ett företag! Det gick skit bra.. 



Dagen Outfitt:
Idag kör jag mer en sofft stil!
Orkar inte anstränga mig när jag endå ska sitta och "fika"

Byxor - pepe jeans (usa tror jag)
T-shirt - Candede.se (sponsrad)
Örhängen - pearlsforyou

Kommer hem lite senare på dagen med säkert god nyheter!
Har ju redan fått en del goda nyheter!

Kan inte säga att mitt liv är perfekt för vems liv är perfekt?
alla har problem med något.

Men just nu känns det som om allt gåt åt det hållet jag verkligen vill!
Kommentarer
Postat av: Jenny ♥

Snygg outfit! =)

2009-08-25 @ 13:01:00
URL: http://lindbergjenny.blogg.se/
Postat av: ardiana

hehe precis, de slösar sin tid på att hata oss medan vi går framåt :)

2009-08-25 @ 13:11:20
URL: http://ardianas.blogg.se/
Postat av: B

Glad för din skull! :)

Keep on doin what you're doooin!

2009-08-25 @ 14:23:07
URL: http://walkitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: