Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Ny vecka, nya utmaningar!
Follow duvetinte


Detta kommer va min sista vecka jag kan ta de lugnt njuta och må bra.
Men samtidigt så har jag fullt hus.
den 31 Aug börjar jag skolan och kommer plugga socialpedagogisk ungdomsarbete.

Så här ser min kommande vecka ut

Måndag -  Möte med ett företag
Tisdag -  Jobba som kontaktperson
Onsdag -  Jobba som kontaktperson -  Möte med ett företag -  Träffa Tegel
Torsdag - Jobba som kontaktperson

Resterande är inte planerat.

Men det som ska också göras är att förbereda nya intervjuer, skicka iväg ett par mail och förbereda lite saker till mitt nya projekt som jag ska göra tillsammans med Bianca.. men allt är fortfarande hemligt
Kommentarer
Postat av: Laila

kul =) har precis bakat sockerfria muffins =)

2009-08-24 @ 00:29:25
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Lycka till med allt <3

2009-08-24 @ 06:47:07
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: