Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Love and dont Hate!
Follow duvetinte



Jag är så jävla glad, ni kan nog inte förstå hur glad jag är.

Mötet idag gick skit bra föresten.. Fick träffa min kontaktunges coach och hon var en riktig trevlig person...

Jag är så glad att jag har denna blogg eftersom den öppnar så mycket nya dörrar för mig!
Inte bara det, utan den växer och växer otroligt mycket.

Till Projektet. Pratade med Bianca och berätta till henne att vi har en Studio (och nej vi ska inte spela in låtar)
Vi kommer få sponsorer osv..... Allt går som det ska ;)

Sen när jag kom hem och loggade in på msn som vanligt skrev en viss hemlig person till mig!
Han hade tänkt och skicka ett mail men då kom jag in på msn.
Nytt erbjudande som har med en tidning att göra...  Möte om det på fredag och då får jag se om det är något jag är intresserad av..

Så ska ni hata mer? de e väll dax och hata mer nu när jag får en massa erbjudande.

Dont Hate!

Aja nu ska jag jobba på mina intervjuer...
Har 4 intervjuer på G...
Hmm undra vilka det kan vara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: