Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Hemma kväll + Lycka
Follow duvetinte


Kunde aldrig tänka mig ha kul hemma på en fredag!
Men igår var det en trevlig kväll hos mig!

Fick besök av mina Boyz Moe och Arash. Bianca kom för bi en stund också .
Satt och gjorde inbakadeflätor på Arash vilket blev rätt nice..!!
Så grym jag är.. haha
Sen satt vi och spelade Nintendo och gissa vem som döda dom på supermario 1?
Jo jag!! Ingen kan spela bättre en mig! hahahah JAG ÄR GRYM!!!!

Fan Moe varför radera du alla roliga bilder vi tog?
dumma dig!!!!!!! jag tog rätt roliga bilder på mig och moe men han raderade alla dom bilderna utan att jag såg det. Det såg jag nu när jag kollade på bilderna..

Vi satt och spela ett par timmar medans vi snacka en hel del skit om allt o alla..
Men jag och bianca satt och planerade lite trevliga grejer som vi ska göra och det är väldigt hemligt just nu.. Men ni som gillar mina filmer kommer älska detta!
Men det kommer ta et tag eftersom allt måste fixas inför detta!!! TYUUNNGGTTT kommer det blir!

Jag har endå tröttnat på ute livet, det är inte lika kul som förut. Det kan också va eftersom jag har tappat lusten för det mesta!
Men tack för en super kul kväll.... Tror detta behövdes!

Men ikväll händer det andra grejer!
Ska träffa upp Vito Eme och Ricky Benz, dax och jobba med grababrna igen!
Ikväll ska dom uppträda i sthlm /hallonbergen där det ska va något trevligt för folket!

Sen ska det också diskuteras lite planer som han tog upp med mig!
Lyckan står på min sida! Allt är perfekt just nu.
Csn godkände mitt lån.
Soc ska höja mina arbetstimmar som kontaktperson
Bloggen rullar på som fan
Syrran kommer hem snart
uppträder den 30e och vi ska lära ut 120 personer dansa


Har jag missat något som jag får berätta om?
Hmm ingen aning..
Men lyckan står på min sida!!!!
Kommentarer
Postat av: Linnda

tjooo! njaa hade facebook 1 vecka, fattade nada haha:P plus har fan inte tid he. vi flyttade till sumpan för ett år sen men bor fortfarande hemma.. håller på och söker, men bor ju jävligt bra nu ;)

vad händer i helgen?

2009-08-22 @ 15:54:28
URL: http://mrslinnda.blogg.se/
Postat av: YAIYA

@Du vet inte: ingen orsak, glöm inte hojta när det blir show ;)

2009-08-22 @ 16:32:49
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: Linnda

ikväll ska vi fira en kompis som fyller år men vet inte vart vi ska och det kan nog bli enhel del, men lungt lite lunmgt för mig :)

A riktigt skön att slippa jakan, men kanske tar pappas lght där, i ½ eller 1 år, vi håller på att renovera den så den börjar bli najs :)men gillar inte jakan männniskorna.

A vi pratar fortfarande, trots att det är slut, hmm..! men det är lungt :) ingen träffar någon annan så det är chill.

Hur går det annars i livet? Pluggar du?

2009-08-22 @ 18:03:56
URL: http://mrslinnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: