Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

God morgon :) + Outfit
Follow duvetinte

Hej alla där ute!

Käns jävligt skumt och vakna kl 09:00 på morgonen..
Har inte haft bestämda tider på 8 månader (eftersom jag har inte haft ett jobb)
Men hmm hur har jag då klarat mig att bo hemma?
Är man bäst och har man en grym blogg så e de inga problem.. hihihih


Nä nu ska jag iväg på möten, jobba som kontaktperson, Fika med Tegel och sen träffa Bianca



Ska jag va helt ärlig?
Jag tog på mig bara något som låg framme, jag är inte den tjejen som står och glor på mina kläder i timmar för att bestämma mig..

Dagens Outfit
Byxor - Gina
Tröja - New yorker (eller vad den nu heter)
Skor - Stövlar från sko punkten!! JA jag köper skor där när jag hittar fina!

Älskar mina stövlar :)

Tack för att det regnar och att jag kan ha på mig dom. Skulle kännas dumt och ta på sig dom om det var bara sol ute.

Ska försöka uppdatera lite senare, annars blir det från mobilen :)

Sviker ju aldrig er, vet ju att det finns ett intresse här ;)


Kärlek 

Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

Snygg tröja!

New Yorker är himla bra affär!

Vart ligger den affären i stockholm?

Kramar

2009-08-26 @ 11:51:22
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Cia Zikoria

Så snygg tröja! I like =D

2009-08-26 @ 12:39:09
URL: http://fica.se
Postat av: Nilufer

Nice det blev =)

2009-08-26 @ 16:52:26
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: