Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En shopping dag
Follow duvetinte

Idag var jag och Bianca ute för att handla en hel del kläder..
Vilket är kul och göra när man har fått sin lön.

Vi va runt i stan men hitta inget, sen när vi gick i östermalm träffa jag på en gammal vän och han ägde en butik där på Norllandsgatan 25 (ni vet vid gamla mera bar)
det va upp till 70% rea på allt efttersom dom ska få in nya varor..
Men fan dom hade skit snygga kläder, vi filmade hela grejen och filmen ska jag lägga upp snart.
Det skulle väll va kul för er o se MIG shoppa lite eller?
haha...
Men det blev en hel del, ett par byxer, en t-shirt och två tröjor..
Ska lägga upp bilderna sen på hur dom exakt såg ut!

Men ni borde gå dit om ni vill ha snygga kläder.. NORLANDSGATAN 25!!!! Östermalm!


Där efter drog vi vidare och träffa på en kompis till mig. Denna kille lärde jag känna när jag vai Turkiet 2008, blev skit bra vänner.
Och nu va han i sthlm på besök men bor i en annan stad i sverige.
Efter det blev jag och bianca rätt hungriga.
Ingen Donken, kebab eller annan snabbmat Utan vi drog till mitt gamla jobb och åt där istället.
Vi drog in på Chaplins och tänkte "fan vi har aldrig ätit på resturang tillsammans" haha
men det va trevligt iallfall :)

helt onödig text.. men bilder får ni se :)








Älskar denna väggen.
Snyygg?
Så ta er till Norlandsgatan 25 om ni vill ha snygga kläder.
Passa  på det är upp till 70 % rabbat.
Ni kan alltid hälsa från mig om butiksägaren är där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: