Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dagens vän
Follow duvetinte


Dagens vän är ingen mindre en MOE!

Varför?


Jo, det ska ni få veta.
Moe är en så omtenksam människa, en kille med ett gott hjärta som verkligen ställer upp. Här om dagen fick jag bevis på det. Jag behövde hjälp med en sak och utan tvekan fanns han där för mig. Det är inte första gången. Han har kommit mig nära under en sån kort tid (fast att vi känt varandra länge) Jag är glad att ha han som min vän. För MOE, du är BÄST!

Kommentarer
Postat av: kawtar

het vän! haha

allt är bara bra här självdå? jodu, jag ska chilla med vännerna och nu när man har börjat gymnasiet är det mkt plugg att tänka på -.- du då, vad händer under helgen? ;)

2009-08-28 @ 21:55:16
URL: http://kawtaars.blogg.se/
Postat av: adina

cool design :O!

2009-08-28 @ 22:21:59
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: Pearl

BÄSTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KILLE!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-30 @ 11:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: