Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dagens snygging - Berii
Follow duvetinte

Idag är det en ny dag och därför ska dagens snygging upp

Dagens snygging är ingen mindre en Berii
Hon är också dagens vän..

Motevering:

Hon har designat hela min sida som jag fick i födelsedagspresent och utan tvekan ändrat lite saker när det har behövts!
Hon är en av mina trogna läsare sen jätte långt tillbacks..
Hon ställer upp och är en riktigt sköön brud :)



Desutom så gillar jag hennes blogg!
Vill ni läsa hennes blogg? klicka in på WALK IT OUT -
Skaffa en design av henne också :)


Kommentarer
Postat av: ardiana

vet att du inte skoja, jag själv som har en liten blogg har några hatare :/

2009-08-24 @ 13:24:42
URL: http://ardianas.blogg.se/
Postat av: Berii_

HAAHHA, WOW jag e fett smickrad! TACK gumman! :D DUUUU E BÄÄÄÄÄST!!!!

2009-08-24 @ 13:50:09
URL: http://walkitout.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg vän denna!

2010-01-07 @ 02:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: