Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Nr 5 - Bara för dig Amanda
Follow duvetinte



Jag fick en kommentar av ev Amanda:

hahahhaa melika, är jag tråkig, mobbad eller idiot eller falsk, hahahah
nja, jag skulle gissa att jag är en salig blandning, men jag hoppas att du inte tycker så:)
kram
Ska jag va 100% ärlig så ser jag dig som en riktg jävla falsk människa!
Men de e baserat på de som hände 2006!
Och jag har inte träffat dig sen Miss world tiderna!
Vi har pratat lite via facebook.
Så om jag baserar på nutid så e du falsk samtidigt som du endå inte är!

Du vet exakt vad jag pratar om!




Sen är det upp till dig hur du nu vill ta det!
Men du o jag skildes åt som ovänner och 2 år senare har vi fått kontakt igen!
så nu fick du svar på din kommentar!

men du e är både 85% och 15%
Kommentarer
Postat av: A-palle

Nr 6 ... A-Palle! Coolaste killen i stan, det räcker :D

2009-04-22 @ 21:49:36
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: amanda

jo, jag vet precis vad du menar... vi båda var väl lite falska mot varandra i en konstig pressad situation som det var kan jag tänka mig... men som sagt, vi båda har nog också förändrats på dessa år... jag tror att jag har det iallafall...

hahha

2009-04-22 @ 22:55:45
URL: http://finest.se/lillaamanda
Postat av: amanda

och du, när man tänker tillbaka så hade vi det ganska roligt tillsammans också...

2009-04-22 @ 22:57:53
URL: http://finest.se/lillaamanda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: