Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

EN "Vanlig" kväll På layer Cake
Follow duvetinte


Joanna o jag drog självklart till Layer cake igår!
Eftersom lilla hon fyllde år och inte hade några planer så drog vi dit för bara en rätt lugn o trevlig kväll!
Ringde Mr Thierry o sa att han måste komma o umgås med oss eftersom vi e så BÄST!
(eller jag tror faktis att vi är bäst)



Om ni såg den tråkiga filmen som finns i inlägget innan så ser ni ungefär vilka som var med, Fast filmen e rätt mörk. Eftersom min Cam e så JÄVLA keff!


Men bilder bjuder jag på!

Här har vi Jens som försöker härma Joanma på sina poser hon brukar göra.
(bartender på layer)
Lyckas han?



Mr Dj!
 (Dj Seven i)
Riktig cool snubbe, Digga hans musik och han va bara för skön!

Kan väll passa på o säga att ni kan kolla in dessa två sidor oxå när ni ända är här




Så har ni mig o Joanna som självklart är BÄST!
eller jag är bäst iallfall haha
Tyvärr så ser joanna inte så glad ut, han va väll riktig jävla seg, men de va endå kul o mysig kväll.
Så ser man Thierry där i bakrunden




Söta Joanna fick en jätte god drink i födelsedagspresent




De va iallfall riktigt kul, så jag klagar inte. Man behöver inte festa varje dag, man kan bara soffta o ta de lugnt på sitt favvo ställe med sina favvo människor!
Kommentarer
Postat av: A-palle

Mmm... Red bull vodka ...

2009-04-02 @ 23:00:42
URL: http://apalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: