Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En underbar Fredag med nära o kära
Follow duvetinte


Borde jag köra en Dagens Outfit?
Tröjan - Utomlands
Byxerna - Utomland. Eller nej den e ju från USA o från butiken young21 eller va den nu heter!
Hahah sak i samma, ni kommer endå aldrig hitta mina kläder någonstans.. ;)




Jag vet inte vad mamma kolla, men både jag o pappa posar lite.. hihihih Sista kvällen med Pappa



På kvällen (layer cake) samma dag

Ja de blev Layer.
Tvinga med mig Kribbe till Layer. Och det funka bra.
Träffa på Jens som va där med sina vänner.
Så de blev en kväll på VIP bordet igen.. hehe


Som sagt, Kribbe tyckte de va bra




Hände inte så speciella grejer..
Men filmerna får väll säga ALLT! dom kommer i inlägget över dettta

Eller klicka på fliken (filmer på mig)
Kommentarer
Postat av: jenny

sv: Ja haha, det verkar du också ha haft, skön video med din mamma och pappa, PEACE:D!

2009-04-05 @ 15:26:23
URL: http://jennyorahim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: