Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

De kommer aldrig sluta
Follow duvetinte





Jag fick en fråga:
Vad hände med imyourpusher bloggen?


Svar:
Hur faaan ska jag veta vad som hände? hahah
Nä men jag vet vad som hände, blogg.se tog bort bloggen eftersom de finns folk som inte klara av att läsa detta så dom anmälde det säkert..
Men visst dom skrev rätt dumma saker, men samtidigt så skrev dom rätt roliga saker. Och visst skrev dom om folk jag känner, men om dom kunde skratta då kan man oxå skratta..

Dom kan komma och gästblogga här hos mig! har redan ett antal hatare så vi kan skapa mer hatare!
Eftersom jag älskar mina hatare!

Så de e väll typ vad jag vet om pusher bloggen!

(tro mig de kommer inte sluta så lätt, dom kommer säkert göra en ny)




Jag kan oxå berätta att Crack - Hoen eller va de Groupie hoen(jag) och blatte hoen (rebecca) hade jävligt trevligt på jobbet idag! satt o ropa dessa ord på jobbet.. hahahah  Helt mobbade!! yes ;)



Nä nu ska jag springa iväg o hämta lite smått o gott hos mamma och sen sova ett par timmar.

för ikväll är det fest!!

Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

hahah min lilla crackhora!

Fest för mig me ikväll.



Faaan att vi aldrig lyckas ta oss ut samtidigt.

fatta vilken hoe-kväll d skulle bli me både dig o mig ute på klubbarna.

GALET!

2009-04-30 @ 17:18:14
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: A-palle

Haha men om jag addar dig på facebook hamnar jag ju bland dom 85% som är mongos :D

2009-04-30 @ 18:03:27
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: Berii_

Let me know, hur det går.. hehe!

Ha en trevlig valborg! :)

2009-04-30 @ 21:42:03
URL: http://walkitout.blogg.se/
Postat av: Michel Rodriguez

Så mycket för yttrandefrihet!

2009-05-01 @ 19:15:42
URL: http://microd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: