Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

[video]Crome - Ben & Jerry's Ute NU!
Follow duvetinte



För ett tag sen var ja på inspelningen Ben & Jerry's som skulle bli den nya singeln med Crome!
Jag har haft äran att få följa hela utvecklingen och fått dokumentera den låten!
Första gången jag hörde den var under en gig som Crome hade i Växjö och där efter var det videoinspelningen och nu är videon ute!
Videoinspelningen tog ett X antal timmar men fyfan vad roligt vi hade, det kanske ni ser på bilderna hur kul vi hade!

Videon blev riktigt bra, jag gillar hur den är och jag älskar verkligen låten!


Om ni kollar riktigt noga under refrengen så ser ni mig där i mellan! Hahaha!

Binta var hetast i videon, till o med hetare en Crome =)

Bra jobbat till alla bakom videon, Tjejerna, Killarma, Ametist och resterande av folket!

Min video som jag filmade under inspelningen kommer upp imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: