Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vem sa att livet var lätt??? njut & Slit som jag gör! Det går om du vill, jag är ett levande bevis
Follow duvetinte





Jag älskar när det händer saker, Saker som man blir glad av!

Snart kommer det explodera nyheter men det väntar jag med att berätta tills jag har fått ett godkännande från en viss människa!! Jag längtar bara och det bästa är att jag kommer kunna få av detta, jag kommer kunna ta del av något stort!!

Jag är kvar på Gotland och det är underbart här, det går bra på jobbet och jag har fått mycket inspiration här. Det känns bra.

Kommer hem på onsdag men har fullllttt upp, ska jobba hela veckan på fritidsgården och träffa min ungdom som jag har hand om. Jag ska hinna träffa lite snygga killar, En midda med Hakeem och en het natt med någon annan. Sen ska jag ut o festa med Thomas, Deniz o Sammisen. Jag ska hinna med mycket.
Jag ska också träffa upp Amir som är mitt ex (vi var tillsammans när jag var 16 år) som idag är min BÄSTA vän (vi var ovänner i 9 månader) som jag fick kontakt med idag.
Kompliserat!
Jag får ju inte glömma att jag ska plugga och jobba med min dokumentär....får INTE glömma dokumentär.
Men kan ni förstå mig? kan ni förstå hur mycket jag har att göra? vad det är jag gör? förstår ni varför det tar tid? Jag är helt ensam och jag gör allt själv

Gotland är underbar och jag ska sova!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: