Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vem börjar jag med? dig? han bakom? eller han framför? VEM?
Follow duvetinte



Jag läste på facebook, bloggar och hör hur folk säger "2011 ska jag gå all in" eller "2011 är mitt år"

Kom igen, 2011 skiljer sig inte så mycket från era resterande år.

Jag säger däremot inget av det, jag säger bara så som jag sagt varje år, jag ska ha ett lika bra, om inte ett bättre år.

Det jag sa 2010 har jag redan lyckats med, jag har mitt dröm jobb.



Sak i samma, det jag ska börja göra 2011 det är att börja Dejta, jag ska se till och njuta av livet!
Jag känner för att börja ha roligt igen och lära mig konsten av dejta, men för att dejta mig så gäller det att kämpa en aning eftersom jag fungerar på det sättet.
Det betyder inte att jag kommer dejta vem som helst, men jag kommer att dejta och jag kommer bli lite snällar!

Det bästa med mitt sätt att dejta, det är att jag kan bara göra det varannan vecka för då är jag i sthlm. Jag har skapat en kärrier och nu känner jag att jag har tid för att dejta. 


Vem vill Dejta en Svensk hiphop "bloggare" som jobbar kring svensk hiphop, utbildad social pedagog och jobbar på Behandlingshem, Kontaktperson och fritidsgård?
Jag undrar om det finns någon där ute som klarar av trycket ?? ;)
Kommentarer
Postat av: thask

hehe klart med en sån fin tjej som deej funkar allt :D

2011-01-06 @ 10:04:49
Postat av: Duvetinte

tack, men tro mig set är inte så många som klarar av mig

2011-01-06 @ 16:59:57
Postat av: thask

nee men duu Melika Finns e Spec sak med mej och det är att jag är inte som dom flesta killar:)

2011-01-06 @ 17:09:49
Postat av: Semel B.

Wow.. du är unbelievable

2011-01-06 @ 20:04:11
URL: http://designamer.blogg.se/
Postat av: duvetinte

Jasså du? Men Thask, jag kan tyvärr inte hålla med dig eftersom jag har ingen aning om vem du e hehe

2011-01-06 @ 20:34:45
URL: http://duvetinte.se
Postat av: thask

haha nee tyvärr bor vi inte i samma stad heller så. hade gärna velat det

2011-01-06 @ 23:19:22
Postat av: duvetinte

*Nää vad tråkigt... du får väll antingen höra av dig när du e i min stad eller så får du bara vara min hemliga beundrare ;) heheh*

2011-01-07 @ 10:09:34
URL: http://duvetinte.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: