Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Mycket som händer o mycket mer ska hända
Follow duvetinte


Godmorgon mina fina läsare!
Kanske inte morgon, men jag vakna för en stund sen!

Idag är det måndag, men för mig är det en viktig dag....
Den 31 Jan var då jag la av med drogerna och för mig är det en dag jag sent kommer att glömma!
Bra jobbat till mig själv!!!!!!

Känns som om jag har riktigt mycket o göra idag, ska försöka städa klart mitt rum som ser helt kaos o smutsigt ut, sen ska jag försöka o läsa alla mail och senare ska jag troligen för bi Gameboii och hänga!
Länge sen man såg Gameboii, snackade med han igår och det blev ett beslut om att hänga där medans han jobbar med två grymma artister!

Varje gång jag snackar med Damir (Crome) så kan vi sitta och snacka i timmar, han ringde upp mig igår för att tacka för videon jag klippte ihop och det gjorde mig super glad!
Jag har känt Damir i 1 år och han är en av dom få rapparna jag har en personlig relation med... Han är en sådan kille som jag kan prata om det mesta och inte har en sån där "musik relation"
Jag och haft mina små tjaffs med honom, men det är så det kan gå! haha..
Jag fick höra om en massa kommande saker och det glädjer mig som fan att han o Bobby gör saker ihop!
Hoppas på att få höra något nytt från bobby också!!!!!!!!!!!


Fick precis min personliga inbjudan till Blackstreet som är den 27 Feb i sthlm! Nu väntar jag på svar för en intervju, men inget är omöjligt när det kommer till mig!
Jag har en plus 1 till konserten och vet inte om det blir Anna eller Tina som får följa med mig o hänga med mig hela kvällen! Det får bli den som kan och den som gillar blackstreet mest! hahah!
Jag har två andra saker just i feb som jag väntar på svar på!

Nu har det gått 1 år sen jag började med min dokumentär och den 23 Feb har jag haft min blogg i 1 år!

Här har ni min favoritlåt med Crome & Bobby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: