Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

MiiGo - Södra B [officiell video]
Follow duvetinte

 

För ett par månader sem var jag i Tumba för att filma en musikvideo.

Miigo som är en riktigt duktig rappare frågade mig om jag kunde filma hans första video och jag hade förklarat för honom att jag inte kan göra videos.

Fast det blev en video iallfall..

Bilderna är tagna av muster

 

Nu är videon äntligen klar och jag är rätt nöjd med den. Jag gör ju inte sånt här, har inga direkta kunskaper om hur man gör videos, men det blev rätt bra endå!

Det är alltid kul och hjälpa någon som har talang!

Här har ni resultatet

Filmat & Redigerat av Melika Zakariae Duvetinte.se

Kommentarer
Postat av: Magnus

bra låt men varför köra teknosmurf-röster i mitten där fattar jag bara inte, bortsett från det så lät det bra .. :)

2011-01-03 @ 12:12:49
Postat av: Jessica

Jag gillar inte svensk hip hop alls men han är riktigt duktig, ganska söt också.

2011-01-04 @ 00:12:33
Postat av: Paulina

Jag gillar verkligen den här låten! Även "Jag vill vara kvar" är grym, men sorry, videon till sistnämnda suuuger. Denna var mkt bättre :)

2012-03-10 @ 18:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: