Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Godmorgon
Follow duvetinte

Godmorgon mina läsare.

Sitter på jobbet och jobbar dom två sista timmarna på dagen. Ska åka tillbax till sthlm idag men åker tillbax på tisdag igen. Har planerat alla dagar så att jag hinner göra allt jag måste. På fredag är nog den enda dagen jag kommer hinna vara med mina vänner. Jag kommer inte höra av mig till folk, folk får höra av sig till mig i god tid, redan när jag åker tillbax till gotlan planerar jag sthlm besöket. Jag sitter o tänker på att flytta men jag vet seriöst inte vaet jag vill bo. Funderar på att flytta från sthlm eftersom jag har möjlighet till att bo exakt vart jag vill. Det käns otroligt bra att ha dessa möjligheter i livet. Men jag kommer troligen filma ett par tunga rappare i veckan inför en grej.

det finns också planer på en intervju med en amerikansk rappare som kan bli en av dom viktigaste intervjuerna jag gjort. Jag lär då göra den på en annorlunda sätt, men nu blir set nog så att jag går själv elker tar med mig Tina som får hjälpa mig, vill ta med mig någon som inte har en blogg eller något sånt.

Vill önska alla en bra dag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: