Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Finess ger ett svar till Shazaam och vad tycker jag?
Follow duvetinte


För ett tag sen la jag upp när Shazaam rappaed om Finess och i det inlägget skrev jag vad jag tyckte.
Jag tyckte vid det tillfället att Shazaam mördade och att Finess inte hade en Chans..... Så tyckte jag då och det var för att jag aldrig hört Finess rappa på detta sätt..

Ibland har man fel! Jag vet att Finess är en grym rappare och det är han på alla sätt, annars skulle jag aldrig ha jobbat med honom, men jag trodde aldrig att han kunde battla, ALDRIG....!!!

Nu har Finess kommit ut med ett svar till Shazaam och det har gjort mig sugen på att se dessa två köra mot varandra på riktigt!

Finess mördade, finess var tung och finess förtjänar aploder för detta var jag inte berädd på...... Jag gillar blues delen.
Jag är sjukt imponerad och nu kan jag säga att jag tror att finess har stora chanser, jag hade fel, Finess vet vad han gör.....


Vad tycker ni???


Kommentarer
Postat av: Nej

Alltså.. att svara en månad senare.. kom dit då det gäller eller shut the fucks up.

2011-01-28 @ 17:02:44
Postat av: Örebro

precis, antingen så svarar du direkt eller så e man tyst en månad efter kan vem som helst skriva 16 bars på....

2011-01-28 @ 23:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: