Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En resa genom hiphop sverige håller på att klippas
Follow duvetinte



JA det är sant, jag håller på att klippa den! Och det kommer jag bara kunna gör varannan vecka pga att jag inte är i sthlm men den 27-31 jan kommer jag sitta med den på heltid och då kommer inte jag göra något annat en att sitta hemma o klippa dokumentären.
Det ända jag måste göra under den tiden är en filminspelning som jag ska vara med på, N.O.R.E konserten, plugga lite och ta nya bilder med Arazoo.

Men det är på G och jag kommer göra detta på ett helt annat sätt!

Nu får ni hålla ut
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: