Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

CONNECT4 & BROTHERHOOD
Follow duvetinte



Manchester's CONNECT4 link up with Ipswich's BROTHERHOOD and BODY this SX beat.

IN ORDER Liquid-E, Blaze (Brotherhood), SBD, Menace (Brotherhood), Wrigz & Sly Boi.

Blaze från Brotherhood träffade jag 2009 när jag var i Grekland då hade jag ingen aning om att han höll på med musik utan jag fick veta det ett par månader senare och sedan dess har han skickat mig sin musik.
Jag gillar verkligen den stilen som finns i England, det är en helt annan stil.
jag gillar också street videon....
bra låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: