Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vill du se Kurtis Blow
Follow duvetinte



Detta ser jag fram emot eftersom jag har vetat detta sen i somras!  Denna gång kommer jag ha med min min praktikant Elin som ska lära sig om hur jag jobbar! Detta känns jätte kul, få en omväxling från svensk hiphop till Amerikansk hiphop. Vi ses på strand eller??

Info:
Kurtis Blow var en riktig pionjär då han i slutet av 1970-talet blev den första rapparen att bli kontrakterad till ett stort skivbolag då han skapade julhiten "Christmas Rappin" som sålde i hundratusentals exemplar. Kurtis följde sedan upp med att släppa klassiska "The Breaks" och medverkade även i den episka filmen "Krush Groove". Det är kort sagt en LEGEND som är i stan på lördag. Missa inte!

Strand i samarbete med Stockholmsnatt, Flaco Productions & Streetstar Presenterar:

30 Years Celebration Of The Breaks With Kurtis Blow!

22-03
20år. 100kr

Live
KURTIS BLOW(US)

Dj’s:
Stockholmsnatt Crew
Taro
ALoweThing
Myggan
Naomi Pilgrim

Sacha Jean-Baptiste – feat,Dj Willrock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: