Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Victoria Limenza Live:
Follow duvetinte



För er som inte vet så går Victoria Limenza i min klass och är med i min dokumentär, hon är en av dom få kvinliga artisterna som har en röst som.... det går ej att beskriva!! Nu är det så att hon ska upträda på Torsdag kl 22:00 och det tycker jag att ni alla ska gå på för det kommer nog jag också göra.

Mer info:
Nu är det dags igen, Musik i Fokus! Denna kväll är det dags för singer/songwriter Victoria Limenza live med band. Egen musik & eget material av akustisk pop/hiphop. Den 16 september kl.22.30 ! Varje torsdag hela sommaren har musiken stått i fokus på restaurangen o nattklubben Victoria med livemusik av hög kvalité! Kl 23.30 fortsätter festen med bl.a. DJ Seven-i. Dessa kvällar arrangeras av Stage Stockholm och Klubb Spotlight i samarbete med, One Life Entertainment AB och restaurang Victoria. 23 års gräns & Smile Code Fri entré! "


Blogg/hemsida
ladylimenza
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: