Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Exklusiv släpp: Flex - for the block
Follow duvetinte



Info:
låten är till mitt mixtape international ground vol.2 uppföljaren till international ground vol.1 som kom ut 2009.. jag kör själv sen är jag med i bright light records och är mentor för bring down the beat i uppsala som jag ibland kör med. mixtapet är producerad av viktor ax, 756 production och pablopaz. jag har hållt på i över 7 år med musik. är 23 år gammal och jag är gambian. flytta till gambia när jag va 2 år och sen har jag flyttat fram och tillbaka i mellan åt. åkte runt med kenta på hans turne förra året och lite i år sen har man varit ute och spelat själv bl.a uppsala reggea festivalen och över många delar av sverige. mixtapet kommer ut 17:e oct och mitt album kommer nån gång 2011

Rekommenderar denna låt väldigt mycket och passa på att ladda ner den gratis!!!
Ladda ner låten genom att klicka här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: