Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Duvetinte Tv: Vad händer när någon annan bloggar?
Follow duvetinte



Intro video gjord av : Caffoholic
Intro ljud gjord av : Duvetinte.se
Direkt länk: http://www.ubetoo.com/duvetinte/35219

För ett par veckor sen var jag i Eskilstuna för att träffa lite vänner och något hände!
Min kamera föll i någon annans händer, jag fick se att Tobiaz hade filmat lite skumma saker som tex när människor är på toa!
Ta en titt för er själva och njut av Duvetinte Tv.

Kommentarer
Postat av: mentol

hahahaaha... Tack för att mines luckorna fylldes i :P

2010-09-29 @ 11:34:03
Postat av: Änglalik

filmar mig när jag pissar o grejer :) haha

2010-09-29 @ 23:06:04
Postat av: Christopher Wallace

Han som pissade tvättade inte händerna... fresh

2010-11-17 @ 16:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: