Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Följ med tillbax i tiden, lyssna på låtar från 90-talet!
Follow duvetinte



Nu var det dax att dela med sig en liten lista av musik från 90-talet som jag lyssnade på! Dessa låtar har haft en stor plats i mitt liv, dessa låtar har jag en gång i tiden haft som mina favoritlåtar!!! Jag vill nu dela med mig av lista nr 1, låtar från förr!
Klicka på låtarna för att lyssna på dom. Ni känner nog igen en hel del av låtarna och ni lär väl tycka att det fattas ett X antal låtar och det kan jag hålla med. Men detta är min personliga lista och mer kommer inom kort

Nas - nas is like
Notorious BIG - Hypnotize
jay-z - hard knock life
Busta Rhymes - Woo Hah!!
Busta Rhymes - Gimme Some More
Fugees - ready or not
Coolio - I'll C U When U Get There
Coolio - Gangsta's Paradise
Snoop doog - Whats my name
Blackstreet - No Diggity
ll cool j - phenomenon
vanilla ice - ice ice baby
Notorious B.I.G. - Mo Money Mo Problems
RUN-DMC - It's Like That
2Pac - California Love
Cypress Hill - Insane In The Brain
Ice Cube - Check Yo Self
Pras featuring Mya & Ol' Dirty Bastard "Ghetto Superstar"
skee-lo - i wish
Warren G - Regulate
Lauryn Hill - Cant Take My Eyes Off You
Bone Thugs-N-Harmony - Tha Crossroads
Krayzue Bone . Smokin budda
Method Man ft. Mary J. Blige - Ill Be There For You/Youre All I Need To Get By
Luniz - I Got 5 On It
The Notorious B.I.G. - Juicy
Tupac - Keep Ya Head Up
Dr. Dre ft. Snoop Dogg - Nuthin but G Thang
wu tang clan aint nuthin to fuck with
Dr. Dre - Ring Ding Dong
Ginuwine - Pony
Blackstreet - Don't Leave Me
Usher - You Make Me Wanna

Fortsättning följer....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: