Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

[Ny Musik] EmCee släpper en gammal låt
Follow duvetinte


EmCee's Egna ord:

Låten är inspelad år 2007 i en amatörstudio i Göteborg (det hör man på underground ljudet). Låten betyder mycket för mig. Detta är den mest personliga låten som jag har släppt ut. Jag berättar om saker som jag ser, främst problemen som jag ser. Jag försöker säga det jag vet många tänker. Det jag försöker förmedla med låten är helt enkelt att allting är inte så som det ser ut. Verkligheten är något helt annat och jag vill att folk ska bli medvetna om det. Jag vill att folk i stureplan och folk i rosengård ska kunna relatera till denna låten och känna igen sig själva.


Jag ser en stor skilnad på hur EmCee är idag och hur han var förr! Han har verkligen förändrats och blivit mycket bättre!
Kul att han lägger du en gammal låt!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: