Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Min syster är nog bättre en bäst!!!
Follow duvetinte

Detta är inte svensk hiphop men det spelar ingen roll! När man har fått uppleva saker som någon annan inte fått så måste man dela med sig om det! Jag var i Indien för ett tag sen för att se hur min syster lever där borta som Modell och skodis! Jag fick till och med jobba som jag gör i Sverige, jag tog bilder och filmade under en inspelning till en filmsång!!! Det är en stor skillnad på hur dom jobbar i Indien och hur dom jobbar i Sverige! jag upplevde något som jag vet att många önskar att dom gjorde.  För ett tag sen uppträde min syster med låten som hon spela in video till! Stolt över min syster!!!
Videon kommer ut inom kort men här får ni se live videon och inom kort kommer mina videos!!!
Kommentarer
Postat av: C.J

Shit, vad grym hon är :)! Indiskmusik / film växte man ju upp när man bodde i Thailand, grymt!

2010-10-25 @ 17:20:15
URL: http://followthebeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: