Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Alla videos går ej att se, men nu går det
Follow duvetinte


Om Ni kollar på fliken "en resa genom hiphop sverige" så ser ni att ni inte kan se alla videos som är uppe!
Därför tänkte jag att jag lägger upp en lista här på allt som har filmats och lagt upp från dokumentären så att ni kan klicka in er och se lite smakprover på vad som har filmats!
Kolla gärna in bilderna och läs om min resa runt sverige där jag filmat ca 150 artister!

LÄNKAR

En resa genom hiphop sverige: Vad tycker Eboi om?
En resa genom hiphop sverige: Bunkern & Allyawan
En resa genom hiphop sverige: MAO
En resa genom hiphop sverige: Norlie & KKV
En resa genom hiphop sverige : Malmö
En resa genom hip hop sverige: Stor och Storebror
En resa genom hip hop sverige´s Göteborg
En resa genom hip hop sverige : G punkten
En resa genom hiphop sverige (unofficial trailer)
En resa genom hiphop sverige - Crome & Bobby bolivian
Dalenbarn feat Victoria Limenza - Spår från uppväxten
Behind The Scenes Pato Pooh & Ricky - Imperfetly Perfect Video Shoot
Din Gata med Duvetinte.se
Sr Metropol med Duvetinte.se
MMA - inte som dom andra (prod: Hurricane)
Lords Of The Underground
Petter säger ett par ord om Dokumentären


Klicka på länkarna för att se respektive video! tänk er att jag filmat 150 artister runt om landet och den är klar filmad och ligger på klippning. Jag har inte ett exakt datum på släppet men jag lovar att uppdatera det så snart jag kan!

OBS: Jag jobbar INTE med Mirlinda och hennes roll var att Assistera mig och filma! Hon var med under dom 9 dagarna vi åkte runt och sedan var hon med på ett par andra inspelningar!
Jag starta dokumentären 1 Mars 2010 i Malmö!



Dessa bilder togs i början av dokumentären, det var någon vecka innan jag åkte till Malmö som jag och sia snacka om att styra upp något. Han gav mig en idé och den idéen blev till slut en dokumentär!!!!!



Kommentarer
Postat av: caffo

Grymt att se att det rör på sig :) Och ser fram emot slutresultatet!!!

2010-10-31 @ 00:20:37
URL: http://www.Caffoholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: