Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vad var det som hände i Växjö?
Follow duvetinte

Gårdagen i Växjö var HUR JÄVLA NICE SOM HELST!
Jag och min vän Tina bilade ner från sthlm till Växjö men gjorde ett stopp i Jönköping för att hämta upp Martin och Fox som också skulle till Växjö!

Vi kom dit vid 9 tiden och drog direkt till Hotellet för att hänga och förbereda inför kvällen. Allyawan och Adoo hade kommit till växjö tidigare en oss.
Det blev en hel del häng och mycket snack, jag fick ett par goda råd av Allyawan och det kändes bra att höra. Han är ju trots allt en JÄVLIGT grym kille och jag har ALL respekt för honom! Kärlek!!!

Vid 11 tiden drog vi till klubben och Simon som hade festen tog med oss till vårat rum som vi fick vara på. Vi var ca 10 pers i ett litet rum med massa dricka och jag måste säga att Simon skötte allt jävligt snyggt och visste exakt hur man skulle behandla någon och han imponera mig på alla olika sätt, massa kärlek till dig!

Jag har träffat Adoo vid ett tidigare tillfälle men vi han inte prata så mycket, igår satt vi och prata om allt mellan himmel och jord, vi löste små saker som hade hängt på ytan som hade blivit missuppfattad sen tidigare och det var verkligen kul och få sitta och bara prata med honom, Han är smartare en vad han ser ut heheh!

Men alla hade det super trevligt, blev en hel del prat och skratt! Träffade på många facebook kompisar vilket också var kul!

Det var jag som presentera artisterna och den första som körde var Adoo. Han fick i gång publiken, men något hände, något som många av er säkert hört om tidigare!
Allt jag säger är bara att det som hände var riktigt löjligt... Tänker inte ens skriva vad som hände så länge folk inte fortsätter blanda in mig i det hela, speciellt människors kompisar!!!!!!!!!!!!!
Men adoo fortsatte efter en stund och fick i gång publiken efter ett tag!
Sen var det  min tur igen att presentera nästa artist, jag samlade på mig modet och sjöng ja må han leva tillsammans med publiken fast att jag INTE kan sjunga. Ut kom Aluush och publiken var igång!
Oavsett vad som hade hänt innan så var publiken på G!
När jag skulle presentera nästa artist började jag skoja lite med publiken och jag måste samtidigt säga att jag gillar Växjö.
När jag skulle presentera Allyawan så sa jag exakt vad jag tyckte om honom och jag presentera han som en av sveriges BÄSTA rappare!
Allt gick skit bra, men vid 1 tiden drog vi tillbax till Hotellet och softade medan Metafour låg på sitt rum och sov hehe..
Vid 2 tiden åkte vi alla till Aluush för att äta och sova.... Aluush tog hand om oss alla och det tackar vi för...
Filmade en hel del som kommer upp lite senare!

Men här kommer en sammanfattning av bilder.. Resterande kommer upp lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: