Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

SÅ här såg det ut när Kartellen uppträde
Follow duvetinte


Jag har nog ALDRIG sett ungdomar skrika så mycket över svensk hiphop som jag ser dessa människor skrika över kartellen...
Jag har aldrig sett människor trängas så mycket över någon svensk hiphop artist!
Jag fick uppleva liknande händelse i R:by för ett år sen när Kaka från kartellen uppträde.

Oavsett om kartellen släpper ny musik så har dom sin hyp och sina fans, jag blir verkligen glad av att se detta!
Personligen tycker jag att kartellen är bra, vilket jag sagt tidigare!

Lil star har talang på hög nivå och jag ser fram emot att se mer av honom.
Kommentarer
Postat av: Felicia

lil star örebrooooooo brrrreeee!

2010-12-07 @ 20:06:00
URL: http://feliciaaaar.blogg.se/
Postat av: Klkla

Jag skäms när jag tittar på killen i kepsen som spänner sitt face och försöker vara cool. Lite som en P11 ska smygröka och visa upp för brudarna. Pinsamt, pinsamt..

2013-06-07 @ 16:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: