Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

[Ny musik] Prendel Ft. Shazaam & Madeleine
Follow duvetinte



Tack vare min designer upptäckte jag Prendel och det är jag väldigt glad över eftersom denna kille är riktigt jävla grym!!
Denna video spelades in för ett par dagar sen mitt ute i kalla sthlm...
Jag tror detta är ett av det bästa jag sett från Shazaam, han lägger sina verser riktigt bra här och tillsammans med Madeleine som sjunger på refrengerna.
Känns som om man upptäcker nya artister varje dag, vem är Madeleine? väldigt duktig var hon iallfall.
Bra jobbat kring låten, beatet och videon!
Bra jobbat
Kommentarer
Postat av: caffo

Va kul att du valde att ta med denna låten! =)..



Tycker din toppbild blev jättebra! Den är ljus jämfört med resten av designen, vilket gör att man blir glad av att se den! Den är stilren och simpel, plus att ramen gör att den ser väldigt väldigt julaktig ut! Tycker inte jag själv lyckades med julkänslan så bra på mina bilder! Det enda jag kan påpeka är texten "Klicka här för att öppna 1december luckan" och julgranen var i dålig fotokvalité.. För jag gilla inte typsnittet och det ser rätt stelt ut.. Men tycker du har gjort ett riktigt bra jobb! =)

2010-12-01 @ 09:14:03
URL: http://caffoholic.se
Postat av: Orb

Ja riktigt skön rackare, fin streetvideo också.

Och som sagt, det dyker upp något nytt i princip varje dag, scenen känns sjukt levande och man hinner knappt med:)

2010-12-01 @ 13:13:08
URL: http://illustreraddjavulskap.se
Postat av: Mikael (Sweburn.com)

Skön låt!



Shazaam döda den!! Big upp till de andra med!

2010-12-01 @ 15:20:24
URL: http://www.sweburn.com
Postat av: stekaren

någon som kan skicka länk till texten på denna sköna låten?

2011-06-15 @ 10:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: