Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

i do it for hip hop
Follow duvetinte

Här om dagen var jag och Venoz på möte med mannen bakom i do it for hip hop. Första gången jag träffa han var det innan jag åkte till Indien och 3 månader senare tyckte jag att vi borde ha ett möte.
Mötet gick super bra, bättre en förväntat och ett samarbete kommer det bli i framtiden!

Det som jag fastna för när det kom till dessa T-shirt's är att det finns så mycket kärlek bakom idéen. På baksidan finns det 4 små rutor som står för dom 4 elementen. när jag ser på kläderna så tänker jag verkligen på kärlek och det är as skön matreal. haha..

Men jag fick en T-shirt och det är jag tacksam över......
Men jag kommer låta er också få en sådan T-shirt, det finns både kill och Tjej modell. Jag kommer lotta ut en T-shirt i min Julkalender, visst är jag snäll?


Gå in på idoitforhiphop för att köpa en helt egen T-shirt och för er som bor i sthlm kan gå till Gulan och köpa en..


Hemsida: idoitforhiphop.eu/
Blogg : blog.idoitforhiphop
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: