Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Godmorgon - min ilska!!
Follow duvetinte

Godmorgon

vet inte ens vad jag ska skriva just nu eftersom jag är helt jävla omotiverad att göra ett SKIT!!!
jaa jag vet att det är JAG som bestämmer hur dagen ska vara, men jag känner mig så jävla blåst.....
fast jag ska inte skriva så mycket förrens jag är helt säker, därför skriver jag inga namn!!!!
om detta går åt skogen vilket jag känner att det kommer göra så kommer jag aldrig i mitt liv samarbeta med någon igen, någonsin... Jag har sen igår kväll försökt få tag på en människa som inte svarar, jag har sen i fredags väntat på ett mail som skulle komma men inget har kommit. Dedline är IDAG! inte i natt, utan IDAG! Jag har inte ens fått sätt något och jag blir skit förbannad.. Det betyder att JAG måste sitta hela natten och jobba pga att ingen svarar!! Så du som känner dig träffat RING MIG, jag vet att du läser min blogg.....
Känns så dumt o behöva skriva i bloggen om detta och till den personen!!!! Aja, vi får väll se.. . dagen har precis börjat, men för min del så är den snart slut med tanke på att jag måste ha allt idag och det kommer ju aldrig ske... ååååååååååååååååååååååå.. fett irriterad!!!
aja sak i samma.. man hjälper någon som fan och vad händer då? detta är inte första gången....
men vi får se hur det blir... jag får helt enkelt vänta...

Annars så var jag i stan igår med min nya ungdom, riktigt kul var det iallfall... Vi var på Bio, men jag kände mig rätt off men var tvungen att hålla masken... Köpte mig ett par skor och lite annat gott. Måste rekommendera en sak, ni sr mina bider här nere. Venine säljer dom och det är för gravitation, den gör en stabil osv.. asså riktigt bra...
Annars har allt vart bra, idag ska jag till skolan och sen in till stan o träffa syrran o hennes kille. Dom ska uppträda på Nalen idag så det blir trevligt.. Vi får helt enkelt se om jag följer med med tanke på hela denna sist...
imorrn ska jag träffa sötnosen och på Torsdag ska jag troligen träffa Deniz och Sammantha, på Fredag jobb.. planer planer planer..
nu drar jag till skolan...

vi ses
Kommentarer
Postat av: lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-30 @ 08:43:46
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: - M a r i a

sv; härligt:) jo det är bra idag!:)

2010-11-30 @ 09:05:14
URL: http://maariabodin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad var det för samarbete?

2010-11-30 @ 12:10:19
URL: http://crazyb.blogg.se/
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-11-30 @ 23:03:58
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: