Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En hel kväll med Kurtis Blow
Follow duvetinte


Först och fremst vill jag tacka Miguel för den chansen han gett mig och för att han tror på mig!! Han har gett mig chansen att få foten in i den amerikanska sidan av hiphopen. Jag är otroligt tacksam över att få samarbeta med honom...... För 2 månader sen vart Kurtis Blow i sverige och hade en otroligt grym show. Personligen så har jag inte lyssnat så mycket på honom men jag gillade verkligen det jag såg...
Jag hittade fler bilder från kvällen med Kurtis Blow och nu passar jag på att lägga upp det här i bloggen!



Efter showen så hängde jag och Elin bakom scenen tillsammans med Kurtis och hans son Kurtis blow JR. Riktigt trevliga var dom och jordnära som bara den.



När vi träffade Kurtis Blow blev jag så inponerad av saker han gjort under sitt liv. Min engelska är inte den bästa och när jag blir nervös så blir den mycket sämmre vilket man kan höra under videon. Det är tyvärr lite halv dålig kvalite men jag är nöjd iallfall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: