Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Kvinnlig Vs Manlig Rappare
Follow duvetinte


hur många kvinliga rappare finns det i sverige?
Hur många av dom kvinliga artisterna har ett namn där ute?
Hur många kommer göra sitt namn lika stor som feven?
Jag har lagt upp några st av dom kvinliga rappare som finns där ute, men jag vet att det finns betydligt många fler. Jag hoppas verkligen att folket kan ge en chans till några kvinliga rappare och jag hoppas att ni tjejer kan försöka ta mer plats och ta för er, visa att ni också finns.
Men vad tycker ni? vilka är bra, dåliga?
Vad tycker ni om kvinliga rappare??

Om jag var en producent skulle jag samla ihop kvinliga rappare och göra en fet  låt så som alla killar gör som tex låten Hip hop Patriot som ni kan lyssna på längst ner i inlägget


Fröken B



Centralskolan



Elsa


silversystrar



Peshi


Har här vi en tung låt med riktigt grymma artister och i detta så fins det bara EN kvinlig artist!


Medina ft. Allyawan, Mofeta, Stor, Blues, Afasi, Finess, Aki, Mohammed Ali, Ken Ring, Dawouid, Daltone, PstQ, Frej(Maskinen), Ivan (XO), Dell, Promoe, Pato Pooh, Joel,Tito, Eboi, Dida, Dapz, Peshi, Cakeboy, Palestine, Ricky och som en extra bonus Abou Hassan

Kommentarer
Postat av: Anonym

central skolan - vad är du ??



är det ett skämt eller är det foreal ?????

2010-05-07 @ 13:34:46
Postat av: Ella

Svenska 2 i dina inlägg?

Kvinnliga, inte kvinliga, you retard

2010-05-07 @ 13:52:52
Postat av: ShadyBoy

Slim Shady är kung.

2010-08-20 @ 23:00:53
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: