Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Salong Betong
Follow duvetinte

För ett tag sen fick jag frågan, vad är salong Betong och jag tänkte för mig själv hur det kan va möjligt o inte veta. Jag kom samtidigt på att alla vet inte men alla bör veta.
Salong betong är en tatueringsstudio som i mina ögon är mycket mer en bara en studio. Jag kommer en dag göra en tatuering där men för ett tag sen hade dom en väldigt stor fest som jag tyvärr inte kunde gå på men Mirlinda var där och filmade till dokumentären en resa genom hip hop sverige.
Tack till Danne för att Mirlinda fick komma och filma.

Det finn en stor historia om hur salong betong kom till och det kan ni läsa genom att klicka in på deras hemsida som ni hittar genom att klicka HÄR.


Glöm inte heller att kolla in salong beting bloggen som ni hittar genon att klicka här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: