Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Tack till Venine.se
Follow duvetinte

Idag var jag förbi Venine för att hälsa på. Det är en butik jag samarbetat med ett tag nu och jag gick hem med en tröja som jag tidigare använt under en dag då jag skulle ta nya bilder till bloggen. Sen som en bonus fick jag också pengar till dokumentären som dom sponsra mig med! Jag älskar verkligen deras kläder och tycker dom har riktigt heta kläder.. eller vad säger ni??
Gör som Venine och sponsra till dokumentären en resa genom hip hop sverige.



Klicka in på Venine.se där när ni kan hitta massa snygga kläder, skor och allt annat som man behöver!!
Kommentarer
Postat av: Micke

Smoking hot!

2010-05-25 @ 18:15:45
URL: http://www.sweburn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: