Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Ny Musik: Dida
Follow duvetinte



Min åsikt:

Jag har haft väldigt svårt för didas musik, men han är en artist som man antingen älskar eller hatar. Det är bara att välja. Antingen eller.
Han har en väldigt unik stil på sin musik vilket jag älskar med dida, han är något eget och skiljer sig från många andra.
Lyssna bara på denna låt, är detta verkligen den dida vi hört förr??
Jag gillar hur han har gjort denna låt för den skiljer sig verkligen från allt annat jag hört han göra innan.
Svenska? vad hände med Engelska? sen kom tredje språket.
Dida tar sig själv till en helt ny nivå!
Eller vad säger ni?
Kommentarer
Postat av: S E V D A Y E T I S ♥ - SEVDAS.BLOGG.SE

älskar din header! :) skit fin

2010-05-30 @ 15:43:41
URL: http://sevdas.blogg.se/
Postat av: Naj naaj

filmmusik/godnattsaga :)

2010-05-30 @ 23:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: