Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Medina Live
Follow duvetinte

Jag älskar verkligen och se Medina liv, där har vi några artister som verkligen bjuder på sig själva på alla olika sätt.
Ali och Sam-e är två riktigt duktiga och eftertraktade artister.

Jag har gjort intervju med båda, Ni hittar Ali´s intervju genom att klicka HÄR och ni hittar Sam-e´s intervju genom att klicka HÄR. Ali från medina var den första artisten jag gjorde intervju med till bloggen.

Men ni som bor i närheten av värnamo kan se dom live den 22 Maj och om allt går som det ska och om jag blir frisk så kommer jag också att vara där.


Här kan ni se en gammal video som jag filmade när medina uppträde liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: